zondag 25 januari 2009

Drukke week achter de rug en jammer genoeg weinig kaartjes gemaakt, maar om nu helemaal niets op m'n Blogje te zetten dit weekend.... Vandaar dit kaartje. Deze kaart heb ik afgelopen zomer gemaakt.
Stempeltje is van Magnolia en ik heb haar in m'n lievelingskleuren in gekleurd. Deze kleuren zien jullie vast en zeker vaker, want vorige week heb ik zo'n zelfde serie papier gekocht met pluche erop, moet echt niet gekker worden met het papier maar wel leuk, daar ga ik een echte knuffel kaart van maken.
Morgen komt er weer een nieuwe Double Dutch Challenge en als ik even tijd heb doe ik weer gezellig mee.

Ik ga nog even genieten van deze zondag avond,
Groetjes
Martine

2 opmerkingen:

  1. hoi Martine,

    Bedankt voor je reactie op m`n blog..ik las dat je had gezien dat er nog meer van die stempels kwamen..weet je nog waar je dat hebt gezien..ben erg nieuwsgierig..En dat Pluche papier waar is dat van als ik vragen mag?

    Fijne avond nog,
    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Martine. this is just beautiful, i love those colours, you coloured Tilda beautifully, i love the hearts.... a beautiful creation... have a great week crafty hugs Tina x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je me blog bezoekt en ik zou het gezellig vinden als je een leuk berichtje voor me achterlaat.

Bedankt Martine

Thank you for a visit to my blog.
I love to read your comments.
Martine