zaterdag 17 januari 2009

Weeeeeeekend!! en Double Dutch challenge # 9


Bedankt voor de leuke reacties op het vorige kaartje. Ik vind het heel erg leuk dat je zo kan zien wie er komen kijken op mijn kaartje maken Blog. En de volgers, Welkom!

Gisteravond heb ik dit "kaartje" gemaakt, het is niet echt een kaart de basis is van een transparante cd en niet van karton. Afgelopen week heb ik de Nestabillities binnen gekregen en gelijk maar even uit geprobeerd. Hihihi ik weet nu al dat blijft niet bij 1 setje, wat een mogelijkheden, echt heel gaaf. Stempeltje is van magnolia die ik voor een deel gestempeld heb op het rondje. Op de Swirls heb ik accenten aangebracht met een witte gelpen. Papier is onbekend maar heel erg leuk en helaas bijna op.

Ik wens jullie een fijn weekend en tot snel

Groetjes Martine

1 opmerking:

  1. Wowwww Martine, wat een prachtige ronde kaart heb je gemaakt! Heel apart ook, veel plezier nog met je nestabilities ;o) Bedankt voor het meedoen met onze challenge, tot de volgende keer :D.

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je me blog bezoekt en ik zou het gezellig vinden als je een leuk berichtje voor me achterlaat.

Bedankt Martine

Thank you for a visit to my blog.
I love to read your comments.
Martine