dinsdag 6 januari 2009

Winters kaartje

Voor iedereen die langs komt, welkom op mijn blogje.

Het is voor mij nog nieuw hier, dus zo af en toe denk ik dat ik nog wel een beetje wat aan het rommelen ben en als er nog iemand is die een tip heeft dan lees ik ze graag!
Door het heerlijke koude weer geïnspireerd heb ik dit winterse kaartje gemaakt, misschien dat ik het kaartje bewaar voor de kerst en als het weer zo blijft dan is de eerste jarige de klos hihi.
De stempels zijn van Magnolia en het papier is van Memory Keepers. Doordat de achterzijde een andere print heeft maar wel in dezelfde kleuren kon ik met 2 vellen papier er een leuk geheel van maken. Bedankt voor je bezoekje, ik ga verder ontdekken en nog lekker even aan de kaart.

Fijne dag,
Martine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je me blog bezoekt en ik zou het gezellig vinden als je een leuk berichtje voor me achterlaat.

Bedankt Martine

Thank you for a visit to my blog.
I love to read your comments.
Martine