zaterdag 7 februari 2009

Het is alweer weekend.......

Het is weer weekend, wat gaat de tijd toch ontzettend snel, wel lekker want het is dit weekend echt freubel weer... het witte laagje ben ik al bijna weer vergeten. En het is februari, dit vind ik altijd een vreemde maand, ondanks dat hij zo "kort"is gaat maart naar m'n idee altijd veel sneller.
Van de week is er hier een envelop op de mat gevallen met voetbalplaatjes ter versteviging zat er een stukje karton "lees virus" bij van Copic markers. aaaaaaaaaaahhhhhh, nat papier en ik zie alle kleuren van de regenboog momenteel. Dus ben ik toch wel nieuwsgierig geworden hoe mooi ze nu toch wel zijn. Ter bevestiging werd er nog een mailtje achteraan gestuurd zodat ze zeker wist dat het virus goed zou inslaan. Ze werken echt heel erg mooi, Tante Betje bedankt voor het virus en dit keer heb ik gelijk maar naar je geluisterd en ben er heel erg blij mee. Dit kaartje heb ik van de week gemaakt met Derwent potloden, dit vind ook nog steeds heel erg mooi en ik zal het jullie laten weten als ik met de Copics op het kaartje heb gewerkt. Ik heb al een paar afdrukjes gekleurd met de Copics en ook de FF beertjes en uiteindelijk komt de kleur van die beren dus wel goed.
De Double Dutch Challenge loopt bijna af dus als je nog mee wilt doen dan kan het nog. Er zitten weer hele mooie kaarten bij en veel, ook leuk om alleen even te kijken om weer ideeën op te doen.
Ik wens iedereen een fijn weekend en bedankt voor jullie bezoekje!
Groetjes Martine

1 opmerking:

  1. wat een schatje weer zeg en ik ben heel benieuwd naar je resultaten met de copics.
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je me blog bezoekt en ik zou het gezellig vinden als je een leuk berichtje voor me achterlaat.

Bedankt Martine

Thank you for a visit to my blog.
I love to read your comments.
Martine