vrijdag 14 augustus 2009

Just Magnolia Challenge - Week 18

Deze kaart is gemaakt voor de Just Magnolia Challenge van deze week.
Het griep virus heeft hier ook toegeslagen en
ik hoop dat 'ie snel weer..... je weet wel!
De airbrush heeft vertraging opgelopen en die laat ik netjes ingepakt voor
de aankomende vrije daagjes.
Emilie ik wil je bedanken voor alle reacties, berichtjes en leuke kaarten.
Ik wens je heel veel plezier met je "nieuwe" hobby.
Kom je af en toe nog buurten bij me....?
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en
nog een gezellige avond.
Martine

9 opmerkingen:

  1. Hallo Martine, wat zijn ze toch wéér leuk je kaartje's, leuke pittige kleurtje's, en éh beterschap!!! de mexicaantjé zijn toch niet op visite geweest?? groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow a fabulous card, love the fresh colours that you have used. thank you for joining us at just magnolia. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Martine, wat een lekker zomerse kaart heb je gemaakt.. super kleuren!! helemaaaaal top!
    Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Martine,

    He bah..vervelend..griep..ik hoop dat ie inderdaad snel.....
    BETERSCHAP!!!

    Heel erg mooi is je kaart weer hoor!!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig mooie kleuren en heel veel beterschap met je griep ben er gelukkig net af

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en leuke zomerse kaart zeg... en heel veel beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW - fabulous colors and your layout is great!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi M@rtine! I found your blog when looking at the cards for the "Just Magnolia" challenge. Your Tilda is adorable, and your blog is really nice. I look forward to seeing more of your beautiful creations! Aloha...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je me blog bezoekt en ik zou het gezellig vinden als je een leuk berichtje voor me achterlaat.

Bedankt Martine

Thank you for a visit to my blog.
I love to read your comments.
Martine