zaterdag 19 september 2009

Even showen....

Vandaag ben ik gezellig bij Doe@ding wezen winkelen, want yummie for my tummie van Magnolia was binnen gekomen!
Het was erg gezellig en er waren heel veel nieuwe artikelen binnen gekomen.
Op 3 oktober organiseert Marlous van Doe@ding een demonstratie dag in het Atlas hotel in Spijkenisse. Echt een aanrader!
Dit keer geen kaartje, hihihi ik was "druk" met fitness..... 3 avonden deze week pfew.
Nu een beetje stijfjes maar het voelt heerlijk volgende week maar 2x dus dan denk ik wel tijd te hebben voor een kaartje. Aan de nieuwe spulletjes zal het in ieder geval niet liggen!
En ik wil heel graag meedoen met de verjaardags challenge van Double Dutch.
Bedankt voor je bezoekje en fijn weekend!
Martine

2 opmerkingen:

  1. zoooo..wat heb je mooie spullejtes gekocht!!
    en drie keer in de weer fitnis..wauwww en auwww in de spiertjes..veel hoor! Ik neem er mijn petje voor af..ik heb het ook eens gedaan maar dat is niks voor mij..ik ga liever stevig wandelen..
    Nou..ben benieuwd naar je volgende kaart>>
    dus tot dan..

    Groetjes JAnet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martine
    Mooie inkopen heb je gedaan. Ik heb zelf ook wat stempels van yummie for my tummie van magnolia besteld.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je me blog bezoekt en ik zou het gezellig vinden als je een leuk berichtje voor me achterlaat.

Bedankt Martine

Thank you for a visit to my blog.
I love to read your comments.
Martine