woensdag 16 december 2009

Kerstmarkt in Duitsland

Vorige week ben ik naar de kerstmarkt in Duitsland geweest.
Het was erg gezellig!
----
Aanvulling op de reacties ;-)
Het is inderdaad de kerstmarkt in Keulen, eten, drinken, schaatsbaan en muziek.
We konden het ook niet herinneren dat het in Düsseldorf ook zo leuk was, maar als ik jullie reacties lees dan kan het wel kloppen, dat Keulen gewoon erg leuk is.
Düsseldorf was ook al een paar jaar geleden... maar was naar ons idee toch anders.
Bedankt voor jullie reacties!

xxx
Last week I've been to a christmas fair in Germany.
It was real fun.

5 opmerkingen:

  1. gezellig!!
    Ben je soms in keulen geweest?

    Leuke fotoos heb je er van gemaakt!

    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wilde ik ook net vragen. Wij zijn er verleden jaar met vrienden geweest, erg leuk. Dit jaar zijn we naar Maastricht en Aken geweest, maar dat haalt het bij langena niet met Keulen. Leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Martine, en jee wat ziet het er gezellig uit!

    Liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, wat leuk, dan ben je bij mij in de buurt geweest ;-)Ik woon vlakbij keulen, maar het is heel lang geleden, dat ik de laatste keer in keulen op de kerstmarkt geweest ben, ik rij liever naar Düsseldorf op de kerstmarkt. Er is het niet zo vol en men kan beter rondkijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke fotos van Keulen en de markt.
    Krijg gelijk zin in Zondag dan gaan we naar Londen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je me blog bezoekt en ik zou het gezellig vinden als je een leuk berichtje voor me achterlaat.

Bedankt Martine

Thank you for a visit to my blog.
I love to read your comments.
Martine