woensdag 20 januari 2010

DDC # 35 Baby it's Cold Outside!

Deze kaart heb ik gemaakt voor de nieuwe Double Dutch Challenge.
De Challenge deze keer is bevroren en is m'n kaartje koud of niet....
Hihihi het is weken aan het vriezen geweest en precies vandaag ;-) schijnt de zon!!
Doe gezellig mee, het gaat echt weer opnieuw vriezen!
Ennuh de prijs is veel te leuk om het niet te proberen........
I made this card for the new DoubleDutch Challenge.

The Challenge this time is frozen and my entry is cold or not .... it is
Hihihi weeks it has been freezing but right now the sun shines ;-)!
Join us in the new Challenge because it will be freezing again!
And uhm the price is too cool to not try it ........

11 opmerkingen:

  1. hoi Martine wat een onzettend mooi kaartje.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martine,Dat blauw blijft mooi.
    Je hebt je best weer gedaan hoor,ik vind hem helemaal geweldig.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer toppie hoor. Groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mag ik even mijn complimenten geven! allemachtig! prachtig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje. De kleuren laten mij nog steeds aan de winter denken, hoewel, bij ons schijnt vandaag ook de zon - ik hoop het zal niet meer vriezen... ik hou meer van de zomer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig zeg ik vind je kaartje echt super
    groetjes syl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. maar het is toch een prachtig koel kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Martine!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk, model kaart. En de kleuren zijn prachtig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Martine, een schitterend kaartje is het weer geworden, mooi hoor die kleur, echt winters!
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je me blog bezoekt en ik zou het gezellig vinden als je een leuk berichtje voor me achterlaat.

Bedankt Martine

Thank you for a visit to my blog.
I love to read your comments.
Martine