zaterdag 13 maart 2010

Week 46- Bev's Sketch

Deze kaart heb ik gemaakt voor de nieuwe Just Magnolia Challenge volgens een sketch.
Op zich een simpele sketch maar zo leuk om te maken! Stempeltje is van Magnolia, zo'n lief stempeltje. De nieuwe paas stempels van Magnolia zijn binnen bij Doe a Ding en daar heb ik die hele leuke van besteld dat ze uit het eitje komt. Leuk voor de pasen, maar ik denk ook heel erg leuk voor een geboortekaartje!
Papiertjes zijn van Daisy Bucket en ik heb Tilda ingekleurd met Copics.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

I made this card for the new Just Magnolia Challenge, a very plain sketch but real fun to make a card with. Stamp is By Magnolia, such a sweetie! The new Eastern stamps are available and I just love the one where Tilda comes out of an Egg.
Sweet to use for Eastern but also for a New born. Papers are from Daisy Bucket and I've colored Tilda with my Copics.
Thanks for all your sweet comments!

18 opmerkingen:

  1. Oooh wat een lief kaartje Martine, papier is super!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje in die vrolijke roze kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje weer!
    Ben al benieuwd naar je volgende ;)
    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze weer lief. Dit Tildaatje is ook zo mooi. Maar het papier dat je gebruikt hebt vind ik ook heel erg mooi.
    Je kaart is gewoon prachtig.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martine,

    ik kwam via via op je blog terecht en ik ben gelijk op zoek gegaan naar een slabbetje ;-)
    Prachtige creaties!

    Groetjes,
    Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaartje weer erg leuk geworden.
    Heb ook al een paar Magnoliaatjes besteld.
    Kon het niet laten.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fantastic card, wonderful colours, great !!!

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh this is truly adorable!!!!
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Martine,
    Wat is tie mooi!!!!!!!!!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Downright gorgeous! That sentiment is so pretty! Such fabby work Martine!
    Thanks for joining Just Magnolia this week! I hope you will join next week too!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief kaartje Martine,
    heel leuk gedaan
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oo.oo..wat heb je weer mooie dingen gemaakt!!
    Super hoor!! En deze vind ik ook erg mooi!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Martine,
    zo een lief kaartje. Eigenlijk hou ik niet van de kleur roze, maar dit kaartje is geweldig :-)
    Erg heel mooi. Ben donderdag op de Creativa in Dortmund, ik hoop dat er ook zo mooi stempels kan vinden...
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Martine,

    Ja hoor je heb helemaal gelijk, tot een bjoetie hi,hi, heb genoten bij je.

    Warme groetjes en tot zaterdag,

    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat eens mooi kaartje!!!Ga je meteen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie kaartjes maak jij kwam via via op je blog ben gelijk volger geworden super kaartjes

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je me blog bezoekt en ik zou het gezellig vinden als je een leuk berichtje voor me achterlaat.

Bedankt Martine

Thank you for a visit to my blog.
I love to read your comments.
Martine