woensdag 7 april 2010

It's all in the Box

 Ik ga zaterdag naar Zeist en leuk dat er nog heel veel meer gaan!!
Ik hoop weer heel veel leuke dingen te zien en te kopen natuurlijk ;-) wat is een grotere hobby van ons...het kopen van de hobby artikelen of de hobby zelf....
Bij mij beide! Ik kan niet kiezen, sorry :-)
Dit doosje heb ik gemaakt voor een verjaardagscadeautje met lekkers erin.
Uitgesneden met de Cricut met behulp van Sure Cuts A Lot 2.
Hiermee ben je niet meer gebonden aan de cartridges van Cricut zelf,
hoewel .... daar staan ook nog steeds
hele gave dingetjes op.
De bloemen heb ik gemaakt met de nestabillities en het papier is van Doodlebug design.
Bedankt voor jullie leuke reacties!
I made this box with SCAL and the Cricut, papers are by Doodlebug design. The flowers are from a nestabillitie and the swirl I made with a Creatable.

13 opmerkingen:

  1. Jeetje Martine ,het doosje ziet er al zo lekker uit ,en dan komt er nog wat lekkers in ook.
    Je zal de gelukkige maar wezen.
    Heel veel plezier een zaterdag.
    groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik ben ook helemaal verslaafd aan scal! haha ik vind dit wel een hele leuke svg. waar heb je die vandaan? als ik vragen mag? ik heb ook super veel zin in zaterdag! en dat deel ik ook met je. dat hier soms spulllen liggen. die gekocht zijn voor de heb. maar nog nauwelijks zijn gebruikt. schandalig! zou het in de naam liggen ;)
    haha maar ook ik heb HELEMAAAL zin in zaterdag! kan niet wachten!!

    groetjes martine!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi ik denk dat we dat allemaal wel kennen, maar je hebt een prachtige kado box gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk hoor je doosje,super.
    Ik ga ook hoor naar Zeist.Moet alleen onverwachts alleen,erg jammer.
    Maar ik ga toch wat er ook gebeurt.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi doosje Martine ;0)
    Ik ga zondag naar Zeist en ik vind het jammer dat ik je dan misloop.
    Laat je wel wat voor mij over ...

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een practig doosje Martine,helemaal af, super! Veel plezier in Zeist! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martientje,

    Zo hej maar die is me supers, heerlijk punt vol met leuks....snoepjes zijn wel heel lekker dan zeg. Gaaf modelletje weer. En we gaan je zien, tot zaterdag in Zeist....xxx Aniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Martine, wat een super mooie creatie heb je weer gemaakt! Veel plezier zaterdag in Zeist, we zullen vast nog wel horen/zien wat voor een moois je allemaal gezien en gekocht hebt! hihi
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, ziet er super uit hoor!

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi doosje Martine! Jammer dat ik je mis, ga zondag....snif.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig doosje Martine, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig geworden.
    Misschien zie ik je zaterdag wel in Zeist.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So, so pretty! I love the shape, and beautiful colors! Hugs, J:)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je me blog bezoekt en ik zou het gezellig vinden als je een leuk berichtje voor me achterlaat.

Bedankt Martine

Thank you for a visit to my blog.
I love to read your comments.
Martine