dinsdag 27 oktober 2009

DDC# 30 Purse-Tastic DT

Hier is dan m'n eerste Double Dutch Design Team creatie!
Stempeltje is van Forever Friends, gekleurd met Copics en het papier is van het Forever Friends kerstblok. Ik heb gouden belletjes in het midden van de bloemen gedaan en het binnenste deel van het tasje is een kokertje. Leuk om geld of een cadeaubon in te stoppen.

Doe gezellig allemaal mee met deze Challenge er zijn leuke stempels mee te winnen!
Alles mag en kan als het maar op een tasje lijkt.........ben erg benieuwd naar jullie creaties.
Gezellige avond!

20 opmerkingen:

  1. Wauwwww ik zie ook hier al zo`n mooi tasje!!
    Heel mooi gemaakt hoor!!!
    En lekker vrolijk ook!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Martine, this is just stunning. Beautiful colours and a great creation!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je tasje is helemaal toppie ;0)

    Enne ik ga voor je duimen hoor ...

    Janneke Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martine,
    Wat een gaaf tasje!! mooie bloemetjes ook. xxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och Martine,

    Vind je tasje *ut einde* wat een lieffie en zo geweldig lekker papiertje, bloem en stempeltje...ja ja voor mij heb je gewonnen hoor.

    Warme groet,

    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whow wat een schitterend tasje is dit super gedaan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Martientje...wat is ie weer een lieverdje
    en niet alleen deze maar ook al je andere werkstukjes...kaartjes etc.
    Tante Betje vindt je een kanjer..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi wat leuk tasje en zo lekker fris van kleurtjes ook mijn passie is naast knutselen ,tuinieren en sieraden en schilderen wat in houd we zitten nooit stil hé ben dan ook volger van je geworden doeiiiii zeeuwtje tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. whow wat een prachtig en origineel kadootje is dat zo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Martine wat een geweldig tasje, leuk model en het ziet er mooi uit.
    groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig tasje zeg !!
    Ik vind de kleurtjes zoooo lekker vrolijk

    Groetjes Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi en origineel tasje.Is ook gewoon helemaal 'af'.

    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. he naamgenoot.
    wat een eer dat je mijn volger wilt worden. ik zat vanmiddag toevallig nog naar je prachtige tasje te kijken. ben er echt helemaal verliefd op! ik ga ook zeker mee doen met de challenge.

    heb jij een patroon gebruikt. of gewoon wat gedaan. wil zoiets maken voor een traktatie voor mijn dochter als ze 3 jaar word. met bellenblaas. dus zo'n tasje zoals jij die gemaakt hebt, is daar erg voor geschikt.
    bedankt voor je berichtje. en super dat je mijn volger bent geworden! leuk!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooi tasje, werkelijk schitterend!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Martine, Wat leuk dat we nu een foto van je zien... En je tasje is bijzonder leuk geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super gaaf tasje! En nog bedankt voor je verjaardagskaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Martine,
    wat een prachtig,vrolijk en mooi tasje heb je gemaakt.Door jou durf ik het zelf niet zo goed meer, maar de prijs zit 100% zeker in jouw zak! :D
    verder vind ik dat je hele mooie kaarten maakt, dus met alle plezier ga ik je volgen.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi :)

    What a lovley purse.

    Do you have any template on it that you would like to share?

    Hugs Gurkiss

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow fantastiske vesken. har du en mal til dette? Jeg elsker dine kreasjoner, du er så dyktig:)

    Ha en strålende dag

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je me blog bezoekt en ik zou het gezellig vinden als je een leuk berichtje voor me achterlaat.

Bedankt Martine

Thank you for a visit to my blog.
I love to read your comments.
Martine