zaterdag 24 oktober 2009

Week 28 - Martine's Sketch

Deze kaart heb ik gemaakt voor de Just Magnolia Challenge van deze week. Het is weer een leuke sketch, ik ben gek op heksjes en deze stempel had ik nog niet gebruikt. Het leek me leuk om er weer eens een zwart wit kaart van te maken en ik dacht ik ga niet kleuren dan ben ik "snel" klaar..... Maar ik denk een beetje schaduw met grijs geeft het net iets meer en toen heb ik haar toch maar helemaal ingekleurd in grijstinten. Ineens was ze echt "af" hihihi als een klein poppetje lag ze op m'n bureau, dit moest op de foto:
Het tijdschrift van Magnolia lag op de deurmat en het is echt een gaaf tijdschrift geworden!
Heeeel erg veel voorbeelden, ideetjes en tips.
Gezellige avond allemaal!

13 opmerkingen:

  1. Wat is dat mooi zeg alleen zo in grijs,zwart en wit.

    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een GEWELDIGE kaart. Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een super geweldige kaart, Ik hou heel erg van zwart-wit dus voor mij is dit een toppertje.
    Fijne zondag Paula,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaart! Erg mooi met de grijstinten.. xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt een schitterend kaartje!
    Je hebt het magnoliaatje geweldig mooi ingekleurd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart!!!

    En ooohhhhhhh dat tijdschrift van Magnolia is zoooooo moooi...ik blijf er in kijken hihihi..
    Heb er zelfs al wat uit gemaakt...

    fijn weekend verder,
    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sweet, sweet, sweet!!!! I love the all black and white, it looks great! I never would have thought to do that with Tilda, but it's SUPER! And I love all the flowers, swirls and lace! So nice!!! Aloha...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gaaf kaartje ;)

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. whow helemaal mijn kleuren, schitterende kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw!ik vind 'm weer bijzonder mooi!
    stuur maar door......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow I love this stunning card, gorgeous colouring M@artine...thank you for joining in with the Just Magnolia challenge
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je me blog bezoekt en ik zou het gezellig vinden als je een leuk berichtje voor me achterlaat.

Bedankt Martine

Thank you for a visit to my blog.
I love to read your comments.
Martine